ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai

  • masa pelepasan:2023-12-31 13:25:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:64
  • Penerangan pantas:

    Prospek,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Operasi pengubah tenggelam minyakProspekKaedah menghirup hidung

Kandungan artikel

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Operasi pengubah tenggelam minyak

ProspekKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik,ProspekMenyembah pengubah kuasa jenis kering, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Tanjung BalaiBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kesehatan dan KesehatanJatuh perkara asing dan menghancurkan

Sebelum aplikasi, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Rakmandasi halaman rumahIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

ProspekPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, membahayakan semua produksi,ProspekDistribution transformer maintenance, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,ProspekPembuat pengubah jenis kering 2000, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

ProspekMaklumat produk lain
  • TaiAnApa pengubah elektronikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    TaiAnApa pengubah elektronikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • KisvardaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiAplikasi dalam industri kimia

    KisvardaPanduan platform angkat hidraulik kereta apiAplikasi dalam industri kimia

  • KisvardaBridge Mobile Provincial BoardingPenurunan inventori yang ketara, penurunan harga yang lemah

    KisvardaBridge Mobile Provincial BoardingPenurunan inventori yang ketara, penurunan harga yang lemah

  • KefeldJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiKaedah pengiraan kapasiti tekanan

    KefeldJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiKaedah pengiraan kapasiti tekanan

  • KefeldPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumCara menjaga dengan lebih baik

    KefeldPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumCara menjaga dengan lebih baik

  • KefeldBiaya lif rumah tangga kecilKetidakfahaman produk

    KefeldBiaya lif rumah tangga kecilKetidakfahaman produk

  • SuzhouApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerapakah harganya

    SuzhouApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakBerapakah harganya

  • RolandoPembuat harga trak angkat hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

    RolandoPembuat harga trak angkat hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai memberi anda ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai oleh syarikat kami, perkhidmatan ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai. ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ProspekPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kVTeruskan model industri yang pelbagai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!